Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Wednesday, March 30, 2011

KenanGaN ManiS DiNNeR OpTO TahuN Ni.......

Organisasi Majlis Makan Malam Optometri 2011: Retro nite "Nostalgic Eyes Toward the Past"

Kalau dinner biasanya makan2, lihat persembahan n bergambar kan??? macam best jer kan?? tapi apa yang anis nak cerita dinner kali bukan setakat itu sahaja. Tapi masa dinner inilah kami menimba pelbagai kenangan manis kerana kamilah penganjurnya. Antara pengalaman dan kenagan manis yang ingin dikongsikan disini adalah seperti:

Satu2nya hotel ade simbolik kuda emas ini....PGH


1. Pengalaman bekerjasama dalam menjayakan majlis makan malam ini adalah suatu benda yang tidak dapat dibeli. Antaranya permohonan untuk menjalankan makan malam itu sendiri di hotel yang berkuda emas ini. Ianya bukan suatu yang senang.

Hotel yang banyak bintang ni.....susah jugak nak deal...


2. Peluang menganjurkan makan malam ini juga digunakan meraikan tahun empat tujuannya. Jadi, kami perlu mengambil peluang ini untuk memberikan cenderahati terbaik untuk mereka daripada penaja2. Inilah satu ag peluang untuk belajar daripada a-z berkerja untuk meminta penajaan.

cenderahati daripada penaja.....

3. orang lain makan malam datang malam. Kami sebagai penganjur pula, makan malam tapi dtg daripada pagi lagi. inilah dinamakan pengorbanan. Ini penting sebab pengorbanan itu menuntut kesabaran. so belajar sabar.

Datang seawal 11.00 pagi demi makan malam.....

4. Semua bekerjasama untuk mengankut barang2 yang perlu dibawa kesana.....kat sini memang boleh lihat siapa yang pentingkan diri sendiri dan siapa yang rajin tolong menolong.....macam fitting guide plak....masa inilah junior and senior tolong-menolong...macam buli junior pun ada jugak...tapi junior ni ikhlas...baiknya..

Junior and senior bekerjasama mengangkat barang

5. Pengalaman yang paling manis adalah semasa menjadi pengacara sendiri...ada yang cakap kalau jadi MC ni memang seksa...sebab waktu makan adalah terhad..ia memang benar tapi pengalaman menjadi pengacara itu memg tiada tolok bandingnya.....

Anis dan rakan pengacara Tan Wei Jin...

Walau apapun cabaran yang datang menghalang, akhirnya makan malam ini dapat dijalankan dengan jayanya juga. Semoga semua berpuas hati dengan penganjuran kami dan diharapkan semua ini akan terpahat di hati sanubari kenangan pada malam itu. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...