Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Wednesday, March 2, 2011

HadiaH Buat Sebuah Persahabatan....~~HB for our Pretty Betty~~

Makna sebuah persahabatan.........


         Apa pula post kali ni yer??? Yup2...post kali ini pasal sebuah persahabatan. Apa itu sahabat?? Kawan?? Fren?? Geng?? apa-apa jer Istilah....ni post semua pasal istilah di atas. Hari ini mungkin hari istimewa untuk sahabat aku ni, namanya Bunga Liesa. Hari ini hari lahir die, so kami cadang untuk bagi suprise kepadanya. Jeng3x........


Kek ni nampak sedap n makan pon sedap....yummy

          Jika seseorang itu sedang memikirkan tentang sahabat??? tanya dulu apa yang anda hendak daripada sebuah persahabatan itu?? Jika saya, sebuah persahabatan itu tidak lekang daripada sebuah bentuk berkasih sayang yang akan membenarkan kita tolong-menolong, give n take dan sebgainya. Wah...panjang berceloteh. Skang ni berbalik kepada sambutan hari lahir td.....kami terus bercadang utk sama2 pekene kek resipi rahsia pada malam yang hening ini. Tepat pukul 12.10 a.m jer, kami terus serbu bilik cik Bunga Liesa ni untuk terjah dia yang sedang bergayut dengan soulmatenya. Ehem2.......


Ni lah Cik bunga Liesa yang anis gembar-gemburkan tuh.....


    Die bi sahabat istimewa anis. Anis dan Ekinsshi selalu jadikan dia ni bahan kami. Maaf buat Bunga Liesa....hahahahaha dan dialah pengubat jika kami stress yang 'Our pretty Betty'...we luv u(^__^)V.
Cinta kami bukan di atas kertas...cewah mcm lagu plak. Coretan ni sebagai nukilan utk ingatan pada masa akan datang. Peace no war!!!!!!
sekali-sekala meraikan kawan dgn resipi rahsia......

      Sebenarnya anis tidak pernah sambut hari lahir macam ini sehinggalah anis berusia 19 tahun. Kesian kan?? Baru anis faham sekarang, dalam sebuah persahabatan ini, memang setahun sekala kita perlukan sebuah penghargaan. Apa salahnya, bagilah mereka barang secebis 'pape' sebagai tanda penghargaan. Macam ni ker???
Syok gak kalau dapat mcm ni hari2......

Ape2 pun setiap orang lain kemampuan dan fikiran.......HB juga buat yang mempunyai tarikh lahir yang sama dengan Our Pretty Betty ni!!!!!

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...