Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Friday, March 18, 2011

DileMMa Optometri 3......

Dikala kesibukan melanda, anis sangat stress. Stress ini membuatkan anis teringatkan seseorang. Orang yang banyak memberikan semangat dalam meneruskan perjuangan unutk mencecah sehingga tahap ini selama ini. Pengorbanan beliau selama ini amat dihargai dan akan dikenang sampai bila-bila. jika dulu2 masalah yang mendatang semuanya dikongsi bersama. Anis pernah patah semangat untuk terus belajar semasa di UiTM dahulu. Namun setelah mendapatkan nasihat daripada beliau, anis tetap tabah menghadapi semuanya. Sekarang tiada lagi. 
Jika dulu air mata aku jatuh derderai selalu beliau tukarkan ke hilai tawa, kini anis perlu sedar ada Maha kaya yang lebih menyayanginya. Air mata kini cuma pengganti teman untuk melepaskan stress sahaja. 




Jika dahulu impian anis adalah untuk menggenggam segulung ijazah dan mampu membalas jasanya, namun azam ini perlu dicekalkan walaupun beliau sudah tiada di sisi. Anis sekali lagi patah hati. Namun selepas mendengarkan penjelasan daripada ustaz, jika anis sayang akan beliau dan menghormati beliau, anis perlu kuat untuk meneruskan cita-cita yang beliau inginkan. jadi, kini semangat anis kian pulih dan semoga ayat ini akan menjadikan dorongan anis pada masa akan datang. Beliau adalah allahyarham ayahku yang telah pulang ke rahmatullah pada 7/11/2010 yang lepas. Al-fatihah untuk allahyarham Mohamad bin Salamah.




Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...