Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Wednesday, April 13, 2011

DileMMa Optometri 4......

bukan dilemma pun, cuma nak berkongsi dengan kawan-kawan semua. kalau anda duduk seorang diri, apa yang bermain di fikiran anda????


jika sekarang, seorang pelajar optometri tahun 3 mesti terngiang2 lagi kejayaan menganjurkan makan malam kan???contohnya..............


kalau kawan saya ni mesti terngiang2 yang dia sudah berjaya menjdai pengarah makan malam optometri 2011 ni.....


nama kawan saya ni Azmawi.....



kalau saya pula, saya teringat semasa jadi pengacara majlis tuh.....


berdebar2 ler mase ni....

detik yang tidak dapat diulangi dan kenangan manis.....

tapi saya percaya semua orang berasa bangga dengan kejayaan ini......


wah siap kuar artikel daripada penaja untuk malam ni....

apa pun bagaimana pula dengan anda????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...