Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Saturday, December 17, 2011

PeNgaLaMaN PoStiNg Di KPJ AmPanG PuTeRi

Ini merupakan pengalaman posting terakhir bagi anis utnuk semester ini. kali ini anis berpeluang untuk menimba ilmu dengan Dato' Dr. Baljit Kor. Beliau merupakan salah seorang pakar mata yang berkhidmat di Hospital KPJ Ampang Puteri ini. Anis memulakan perjalanan ke hospital ini dengan menunggang motosikal. Ini kerana ia terletak tidak jauh daripada tempat anis.

Anis dengan motosikal kesayangan....motosikal yang banyak berjasa..

Dekat jer daripada rumah anis di Kg. Baru ni...

Kedatangan anis disambut dengan senyuman daripada launter pertanyaan, optometris yang bertugas dan juga daripada Dato' juga. Beliau amat ramah dan tidak lokek untuk berkongsi ilmu dengan pelajar. Beliau akan menunjukkan tunjuk ajar kepada pelajar tentang selok belok penyakit di mata. Antara kes yang anis dapat lihat adalah seperli psca pembedahan katarak, pembedahan kecil membuang ketumbit, sakit mata akibat jangkitan virus, barah pada mata, LASIK dan sebagainya.

Jika anda mempunyai masalah mata, mungkin menjadikan Hospital Pakar Ampang Puteri ini adalah pilihan yang baik. Setakat anis duduk dan posting di sini, anis melihat semua pesakit yang datang berpuas hati dengan rawatan yang diberikan. Anis bagi 4.5 daripada 5 bintang utnuk hospital ini. Selamat maju jaya semoga jumpa lagi semester hadapan.

Terima kasih KPJ Ampang Puteri....

1 comment:

  1. Sekarang akak kerja di mana? Mcm mane boleh dpt posting dkt Hosp KPJ? (Hosp swasta?)
    - Masih pelajar optometri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...