Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Friday, December 9, 2011

BerBeNgKeL BerSaMa CiBA ViSioN

Bengkel oh bengkel....

Hujung mingguku sudah di'tangkap muat' dengan bengkel bersama wakil syarikat pengeluar kanta sentuh yang terkenal iaitu CIBA Vision. Bengkel ini telah berlangsung di Hotel Sunway Putra (Hotel Legend) berhampiran dengan the Mall ini. Semasa bengkel ini dijalankan, hotel ini juga menyaksikan ramainya pengikut UMNO berkumpul sempena perhimpunan Agong baru-baru ini. Bengkel bersama CIBA Vision ini ini bermula dari pukul 8.00 pagi. Setibanya kami di sana, sarapan sudah tersedia. Makanan amat menyelerakan.

Bersarapan di hotel...awesome....

Selepas menjamu selera, kami dihidangkan pula dengan bengkel tentang produk terkini daripa CIBA Vision iaitu kanta sentuh silikon hidrogel, kanta sentuh utnuk astigmatism dan kanta sentuh untuk presbyopia (rabun tua). Semuanya didengar dengan penuh tekun kerana setiap berakhirnya sesi ini, satu kuiz akan diadakan. Apa yang menyeronokkan adalah apabila banyak free gift diberikan oleh penganjur. Biasalah kehidupan seorang pelajar, semua yang free adalah seronok.

Bersama wakil syarikat CIBA Vision....

Banyak ilmu yang diperolehi daripada bengkel ini. Banyak ilmu baru berkaitan kanta sentuh ditimba daripada bengkel ini. Dengan serba sedikit ilmu ini, diharapkan dapat menempuh liku-liku sebagai optometri ini dengan penuh yakin. Saya berikan empat bintang daripada lima bintang utnuk bengkel ini. Diharapkan pihak CIBA Vision dapat mengadakan banyak lagi bengkel seperti ini pada masa akan datang. Bengkel ini berakhir pada pukul 5.30 petang. Terima kasih kepada CIBA Vision!..

Bergambar bersama rakan optometri lain selepas bengkel....

Say cheese...gambar kredit to Siti Haisah dan Shaz' Ain....luv u all!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...