Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Thursday, June 9, 2011

ApaKaH KeiStiMeWaaN PuSaT OpToMeTRi MiLLenNiuM ViSioN Ini???

Bergambar di depan pusat optometri sebagai kenang-kenangan

Sebagai salah satu tanda penghargaan anis terhadap Pusat optometri Millennium Vision ini kerana menerima anis untuk membuat latihan industri, anis telah menulis entri ini. Ala-ala promosi gitu.... Anis buat entri ini berdasarkan apa yang anis belajar dan bukannya unsur komersial semata-mata. Apa yang istimewa di sini???

1. Pusat optometri ini menjual produk berkualiti seperti bingkai berjenama seperti Swatch, Bonia, dan sebgainya pada harga yang berpatutan. Silalah bertandang ke kedai ini untuk mendapatkan produk ini.

Menjual produk berkualiti

2. Mungkin ada antara kita sangat menggilai kamera berjenama iaitu Nikon. Tapi tahukah anda, Nikon juga mengeluarkan kanta kaca mata yang berkualiti tinggi untuk diguna pakai seharian. rekaannya amat eksklusif untuk memberikan penglihatan yang optimum. Dan pusat optometri ini merupakan salah sebuah kedai yang bertuah kerana menjual produk berkualiti ini. Jarang kedai biasa yang menjual kanta ini kerana ianya perlu diimport daripada negara asalnya. Cubalah!!!!!

Selain kamera, Nikon juga hebat mencipta kanta untuk kaca mata ini

3. Di pusat optometri ini juga ada menjual kanta eksklusif lain seperti Rodenstock. Mungkin jarang dijual di kedai biasa. Ini kerana harga kanta ini yang menggunakan teknologi Jerman yang jaminan kualiti yang tip-top. Lapisan anti-silaunya amat cantik. Harganya juga mahal kerana iainya dijual berdasarkan harga mata wang Euro. Jika berkesempatan, anis juga mahu mencuba nanti. Anda bila lagi?????

Nampak ke tidak??? Mutu dan kualiti kanta rodenstock.....sangat jelas

Kalau jenis boleh berubaha warna(transitions) bagi Rodenstock ini, namanya Colormatic lenses.

4. Produk lain yang dijual adalah kanta yang berpatutan harganya dan digilai ramai sekarang kerana kualitinya. Kanta ESSILOR. Kanta ini juga ada dijual di sini. Cubalah yang berkualiti, anda pasti puas hati.

Produk Essilor yang diyakini kualitinya pun ada dijual di sini juga....

5. Di sini juga ada menjual sunglasses yang menepati kehendak pelanggan dan kualiti antarabangsa. Boleh diguankan dengan pelbagai fungsi. Bertandanglah ke sini untuk membuat pilihan.

Ada yang menepati kehendak anda tidak???

6. Kanta sentuh juga banyak ditawarkan di sini. Antaranya Giordano, Igel, Johnson&Johnson dan sebagainya. Pakar optometri juga menawarkan perkhidmatan fitting kanta sentuh yang sesiau untuk mata anda.

Acuveu dan Igel juga ada dijual di sini.

Itulah antara keistimewaan yang terdapat di pusat optometri ini. Jika anda berminat, sila bertandang ke alamat ini:-
No.8, Jalan 2/12, 
Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves,
Selangor.

untuk maklumat lanjut, anda juga boleh berhubung di talian:-
03-61203119

Optometri yang bertauliah adalah Junaidi Youb Mat Jasid 
B.Optom (Hons) UKM
Optometrist/ Contact Lens Consultant


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...