Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Wednesday, May 23, 2012

ReKaHaN Di RumaHKu....Masih SeLamat LaGi Ke??

Pada Sabtu yang lepas, satu kejadian yang tidak dapat dilupakan berlaku kepada kami serumah. Sedang asyik bersembang, tiba-tiba kedengaran seperti permulaan rekahan, seakan-akan seperti keadaan yang digambarkan di dalam cerita 2012.

Bunyi yang disangkakan daripada lantai itu kedengaran semakin kuat bunyi. Ini mencetuskan satu keadaan yang panik. Tanpa berfikir panjang, kami terus mencapai kunci dan keperluan yang lain untuk menyelamatkan diri. Tanpa berlengah, kami lari ke arah lif berdekatan. Memandangkan rumah saya terletak di tingkat 21, lif mengambil masa agak lama sedikit.

Setelah memanggil pegawai keselamatan rumah kami, kami memberanikan diri untuk membua pintu. Kami bergerak perlahan-lahan ke arah ruang tamu tempat bunyi tadi. Alangkah terkejutnya kami mendapati lantai rumah kami telah menjadi begini.




Kmai dinasihatkan untuk mengosongkan ruangan ini. Sehingga kini, terdapat lagi retakan susulan. Semoga tiada apa-apa yang teruk akan berlaku. Menurut pegawai tersebut, ini terjadi disebabkan jubin di rumah kami merekah akibat terlalu panas sekarang. Pemasangnnya juga agak rapat.

Doakan kami semua selamat ya. Terima kasih.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...