Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Saturday, June 30, 2012

MajLis MaKan MaLam OptoMetri Terakhir Sepanjang BergeLar MahasisWa OptoMetri

Majlis Makan Malam Optometri 2012.

Majlis makan malam optometri biasanya akan diadakan setiap tahun bagi meraikan senior optometri tahun 4 yang bakal bergraduasi tidak lama lagi. Seperti tahun-tahun sebelum ini anis akan datang sebagai pelajar yang menganjurkan makan malam, taau sebagai 'tukang makan' sahaja. Nmaun untuk kali ini anis datang untuk diraikan...satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Antara yang mencuri perhatian adalah gelagat junior-junior yang membuat persembahan.

Persemabhan dalam ingatan...

Terhibur juga dengan gelagat dan pakaian yang dikenakan oleh para pensyarah ini.

Bersama Prof. Madya Dr. Haliza.

Masa ini juga tidak disia-siakan untuk dimanfaatkan untuk bergambar bersama-sama dengan junior optometri dan rakan-optometri dan juga pensyarah.

Bersama para supervisor a.k.a senior optometri.

Yang paling tidak dapat dilupakan adalah apabila anis terpilih untuk memenangi anugerah senior yang paling 'friendly'. Terima kasih semua...

Mrs friendly optometry

Untuk dinnier kali ini, anis rasakan satu kenangan yang tidak dapat dilupakan selain dengan makanan yang enak yang dihidangkan di Hotel Royale Bintang, Bukit Bintang. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam penganjurannya.

Kenangan yang diabadikan bersama rakan seperjuangan.

3 comments:

  1. SALAM ,AKAK SAYA AMIR . AKAK TOLONG CEPAT NIH . AKAK HABIS STUDY KE BELUM . AKAK APPLY UNTUK MEDICAL COURSE SEBAGAI IJAZAH KEDUA AKAK .
    http://perdanauniversity.edu.my/pugsom/

    UNIVERSITY PERDANA - PUGSOM ni untuk postgraduate untuk sambung medical setelah dia habis ijazah pertama dalam bidang sains kesihatan or related on that . ramai org tak pandang benda ni . siapa dpt dia akan dpt JPA . sbb JPA akan taja pelajar masuk uni nih . sbb adalah satu agenda JPA setiap tahun
    ntuk taja pelajar ke universiti perdana setiap tahun . tolong percaya ckp sy . try call dia

    kalau tak percaya , nah akak
    http://www.jpa.gov.my/index.php?option=com_content&view=article&id=373%3Aprogram-penajaan-yang-disediakan-oleh-jpa-kepada-pelajar&catid=64%3Atajaan-faq&Itemid=96&lang=ms


    saya tahu akak memang layak jadi DR PAKAR MATA , upgrade skit drpd optometrist . teruskan kejaayaan anda ..

    ReplyDelete
  2. Wsalam. Terima kasih atas perhatian dan link yg diberikan. Akak perlu teliti semua syarat2 dan kelayakan. Insha Allah jika diizinkan Tuhan akak akan join ini. =)

    ReplyDelete
  3. serius ke lpas jd optometris bleh jd doktor perubatan ? yg pakar bidg mata . boleh ke ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...